Flat Preloader Icon

شماره تماس : 02177381767 - 09123972234 - 09333577698 - 09128088402

آدرس: تهران، تهرانپارس، بلوار شهید ناصر کاظمی (شاهد)، پلاک 426، واحد 10

سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
معرفی فوم چوب پلی‌‌یورتان و موادسازنده ی آن
مدیریت سایت
۲۹ مرداد ۱۴۰۲
162بازدید

معرفی فوم چوب پلی‌‌یورتان و موادسازنده ی آن

معرفی فوم چوب پلی‌‌یورتان

شاید افراد زیادی ندانند که پلی‌یورتان همچنین قابلیت خاص و ویژه‌ای نیز دارد. این فوم در بازار به نام چوب مصنوعی نیز شناخته می‌شود. با استفاده از آن می‌توان مجسمه‌های نابی ساخت پس باید بگویم که این فوم نقش قابل‌توجهی در حفظ درختان دارد. شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود که مجسمه بسازید و دیگر نیازی به قطع تنه درختان و استفاده از آن‌ها نخواهید داشت. البته کارایی این محصول به این موارد ختم نمی‌شود و کارایی بسیار بیشتری دارد.

مواد سازنده فوم چوب

این فوم از ترکیبات خاصی ساخته می‌شود اما دو ترکیب اصلی سازنده آن‌ها پلی ال و ایزوسیانات است. این ترکیبات در ساخت دیگر فوم‌های پلی‌یورتان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان گفت که آن‌ها جزو ترکیبات جدانشدنی سازنده این محصولات به‌حساب می‌آیند. به‌عبارت دیگر ساخت فوم‌های پلی یورتان بدون این مواد سخت و حتی غیر ممکن است. این دو ماده با یکدیگر ترکیب می‌شوند و سپس شروع به افزایش حجم می‌کنند. درصد پف کردن این فوم متناسب با سلیقه متقاضیان و حجم مواد به کار برده شده تعیین خواهد شد.

  • پلی ال‌ها جزو ترکیبات سازنده این فوم هستند که انواع بسیار زیادی دارند اما قرار گرفتن در معرض این ماده خطرناک است. پس اگر در مجاورت این ماده قرار دارید بهتر است کمی هوشیارتر برخورد کنید.
  • ایزوسیانات دیگر ماده اصلی سازنده فوم چوب است که نوع‌های مختلفی دارد. بسته به نوع فومی که قصد تولید آن را دارید قادر هستید که از انواع ایزوسیانات‌ها استفاده کنید. البته انتخاب نوع درست فقط نیاز به تخصص دارد پس کار هر شخصی نیست.

کاربرد فوم چوب

معرفی فوم چوب پلی‌‌یورتان و موادسازنده ی آن

این فوم با توجه به مواد سازنده آن کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. از جمله کاربردهای آن می توان به ساخت مجسمه و قطعاتی که با چوب ساخته می‌شوند اشاره کرد. البته شما قادر هستید که از این محصول برای تولید سرستون نیز استفاده کنید. پس انواع فوم چوب در ساخت مبلمان نیز بهره می‌گیرند.

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

از جدیدترین تخفیف ها و اطلاعیه ها بهره مند شوید.

    ارتباط با ما

    آدرس: تهران، تهرانپارس، بلوار شهید ناصر کاظمی (شاهد)، پلاک 426، واحد 10

    محصولات

    در نقشه پیدا کنید

    مشاوره رایگان

    تماس تلفنی